dear friends :)

Wednesday 22 February 2012

SI PONDAN




ya Allah, aku sakit hati. sakit hati. sakit hati! sakit hati! sakit hati! gilaaa.. ngan mamat sekor ni, kau hengat kau bagus sangat haa? ngan aku kau na ber'aku kau' ngan jantan kau ber'awak saya' plak kan! dasar pondan! pastu kau datang kat aku, kau na melenting, tinggi suare asal? da taley cakap elok2? ape kau da sakit na mampos ke?! pandang aku na jeling2, buat muke! pe masalah kau haa? kalau kau tu hensem tape gak, mangkuk tandas lagi plus plus pluss hensem la woi. ingat kau pakai perfume 10 botol tu da wangi sangat la, wat aku pening kepale jelahhh, bau ntah pape, karpet busuk kepap pon kalah ngan bau perfume murah kau tuh! eeeee...kau memang saje na cari pasal ngan aku kan. arghhh.. sakit hatii nyee!!
okay, aku malas na layan kau. lepas ni, kau na mintak maaf ke, melutut sampai lutut kau bernanah ke, ape ke. sorry la der, gua ta harap daa! heshh, buang mase, cite pasal kau ni. blah lu ahh.

perahan otak,

TQ sudi bace entry ni. jangan lupa komen dan like ye :D

4 comments:

.:soul:. said...

sapew nok ! .. hahahhahaa

mae_lee_nae said...

mangkuk tandas lagi hensem...waaaaa....hebat2 :PP

zifyzaza said...

ade la makhluk tuhan tu ! gilaaa ~

zifyzaza said...

memang mangkuk tandas lagi hensem dari pondan ni . HAHA