dear friends :)

Monday 27 February 2012

impian tak kesampaian


 
hey korangg. harini aku na share la satu impian aku ni. hehe.. impian la sangat kan, actually, aku teringin sangat na ade bilik tidur yg cantik, moden, selasa mengikut citarasa aku sendiri. tapii, ape kan daye, aku bukan kaye mane pon na ade bilik tidur secantik tu kan, bilik pon sebesar reban ayam je! chewahh, nampak bebenor nipunyee, iyee dokk? aku ni, badan je sebesar reban ayam tuh, mane la muat kann. hahahhahahah.. bilik aku cam biasa jelah besar nye, cam korang2 jugak. ke korang punye lagi besar?? heheee.. ahh, biar la, ta penting pon. tapi yang penting sekarang camne aku na dapatkan bilik secantik itu? hhmmm, nampaknye terpakse la aku pendamkan impian ku itu...
ni aku na share sikit bilik tidur yang cantik2, moden untuk korang tengok. maybe ade lagi banyak bilik cantik dari ini, takan la na post semua kan? so, jum usha.. mane tawu korang dapat idea tok buat bilik korang camni ke? korang kan kayoo! :p












haaa.. amacamm? mesti terngangaaa mulut kan?! hehehe. gurau je :D
banyangkan korang dapat bilik tidur camni, mesti tanak kuar bilik.. tambah ngan air cond lagii.. wahhhhh, masyukk! tapi, persoalannye.. bilakah aku akan dapat bilik sebegini cantik? hhhmmm...


perahan otak,


TQ sudi bace entry ni. jangan lupa komen dan like ye :D

No comments: