dear friends :)

Sunday 19 February 2012

sakit :(

assalamualaikum kawan. heyyaaa...

harini da masuk hari ketiga aku sakit perut, pening kepala dan muntah muntah! aku tataw la sakit ape ni kan, tapi aku ni jenis ta suke pegi klinik or hospital.. perut aku ni sakit je memanjang, tataw la nape, makan pon taley banyak, sebab kalau makan banyak rase na muntah and aku cirit birit je satu hari tuh! arghh, nape ngan badan aku ni? mungkin sebab aku jarang sakit, bila da kene bukan main teruk plak kan! takan ngandung plak? choiiii... keluar pon jarang, boyaprengg pon tade, na ngandung mende kan! MEREPEK! hahaha.. tapi serius perut aku sakit gila, rase macam ade gas lam perut ni, meletup letup doe! gastrik ke? ta penah penah aku kene gastrik wehh. ataupun pon sebab aku ngah diet kot?
hehehehe.. aku sekarang ni ngah cube untuk diet, na jage badan sikit biar sehat kan! aku ta makan nasi waktu malam, kat ofis plak makan mihun sup je tiap tiap hari, kadang ikan bakar mak ngah tuh! meletopsss ikan bakar dia taw! kira aku ta makan nasi la, karbohidrat tade kot. tapi sekarang aku makan nasi jugak, tapi dalam kuantiti yang sikit, at least ade la karbohidrat lam badan kan. hhmmm, cuma pening ngan muntah muntah la kurang sikit, mungkin kurang karbohidrat kot. tapi perut ni ta surut2 jugak, sakit jee, cirit birit je kalau makan banyak.. arghhh... accanneee nih? na kene pegi hospital ke? ishh, ta suka laa.
wahai perutku cepatlah sembuh yee, jangan seksa aku camni, tolong lahhh, ta senang aku na wat keje kat ofis taw.. tolong ye wahai perut cumilku!


perhan otak,
Zaf Lily

TQ sudi bace entry ni. jangan lupa komen dan like ye :D

No comments: