dear friends :)

Tuesday 21 February 2012

makangg :3





 heyy all :)

tadi pegi lunch kat warung tepi jalan tuh, depan ofis utusan tu je, ta jauh pon. owner dia orang pangel mak mah, tapi akak2 kat tmpt aku pangel mak mah ni mama rich. sebab makanan yang dijual mahal sikit. hahahahhaha.. tapi yang jadi peberet aku kat situ ikan keli bakor dan mihun sup! slurppp..... ade ikan lain gak, ikan kembung bakar, tilapia bakar, pari bakar.. tapi aku lebih suke ikan keli tuh, besar taw! fuhh.. sodap wehhh, ngan air asam dia, perghh.. melelehhh beb! hahahaha..
 ikan keli sekor rm 4 ! mihun sup rm 3.50 kalau tambah begedil rm 4.50... hamboii! makan situ je da abes dekat rm 10, kadang2  tambah beli kuih keria laa, itulahh inilahhh... makanan berlauk aku jarang amek, sebab mahal, kalu amek sikit mahal, amek banyak lagi la mahal woii.. penah sekali aku makan nasi putih dengan peparu sambal je da rm 6, puihhh... selamat ade duet lebey time tu, haiyooo.. sejak dari tu aku ta amek nasi berlauk da.. makan ikan jelahh. tapi, kalu sekali da kene ikan bakar mama rich ni, rase na makan banyak2 jeee.. jadi ketagih pon ade, hahahahaa... cube tengok ikan bakor mak mah a.k.a mama rich nih..

bakar pakai daun pisang lagi, tu yang sedap tuhh. aromaa nyee ! arghhhh ~~



ni la ikan keli bakar tuh.. sedap nye, tengok lam gambo pon rase na makan jee! ngan air asam lagi, terbaekkk!!

ni plak mihun sup mak mah. wahh, pedassss~


aduyaiii. rase na makan lagi jee.. mak mah ohh ak mah! ikan keli bakar 2 mihun sup 1 sekarangg! heheheh... lam mimpi jelahh, duet kering nih! huwaaa ~


perahan otak,


TQ sudi bace entry ni. jangan lupa komen dan like ye :D

1 comment:

zifyzaza said...

name owner ni mak ngah ! silap jadi mak mah plak .. HAHAHA