dear friends :)

Tuesday 16 August 2011

ASSIGNMENT ? PERLU KE ? hmmm

Assalamualaikum ya ahli syurga! (jawab ye!)

ASSIGNMENT ?! heshhh.. aku sumpah tension gila bile lecturer na bagi asemen (ringkasan assignment) !
perlu ke semua tuh? arghh! kalau sehari tade asemen memang ta boley kan.. student life la konon! aduhh.. tapi, aku suke kalau asemen tu menggunakan lappy! maksud aku gune software la , adobe2 tuh... keje senang, siap terus print! hahahhahahahah... cam pro je kan! bukan ape, aku da lah ta reti na melukis bagai, setakat stickman champion la kan.. ny na buat detail, memang fail habes la aku kann.. aduyaiiii, masalah masalah masalahh! sketches tu la MASALAH BESAR bagi aku!! memang aku MALAS gila babi na buat!! tolong la , jangan suruh aku buat sketches okay ! sekian terima kasih :D




PERAHAN OTAK,
zaf lily
TQ sudi bace entry ni. jangan lupa komen dan like ye :D

No comments: